اولین افرادی که میهمانان در بدو ورود و هنگام انجام عملیات چک‌این جهت تحویل اتاق با آنها در ارتباط‌اند کارکنانی هستند که در فرانت‌دسک مشغول فعالیت می‌باشند. مدیر فرانت‌آفیس این اطمینان را به میهمانان می‌دهند که هنگام چک‌این و تحویل اتاق تجربه‌ای دلپذیر و اقامت خوشی را خواهند داشت. ارائه خدمات و ایجاد محیطی آرام و دلپذیر برای میهمانان، آوازه و محبوبیت هتل را بالا برده و باعث بازگشت میهمانان و رونق کسب و کار هتل می‌شود.

ادامه مطلب

چگونه یک پذیرشگر موفق باشیم

گام‌هایی برای رسیدن به مدیریت فرانت‌آفیس

10 اقدام برای تمیز کردن اتاق‌های هتل در کمتر از 30 دقیقه

میهمانان ,فرانت‌آفیس ,چک‌این ,اتاق ,هنگام ,دلپذیر ,تحویل اتاق ,برای میهمانان، ,دلپذیر برای ,و دلپذیر ,میهمانان، آوازه

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سرویس آشپزخانه و قابلمه امور مالیاتی پاسارگاد تئاتر شهر کرج عکاس نمونه سوالات نمد دوزی فنی و حرفه ای خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران دبیرستان شهید چمران (پسرانه) Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell شماره مجازی رایگان سراج