هر هتلی، چه بزرگ و چه کوچک به میهمانان خود اجازه می‌دهد که صبحانه، ناهار و شام را از اتاق‌های خود و در ساعات معینی از شبانه روز سفارش دهند. پرسنل هتل که مسئول بردن سینی غذا به اتاق میهمانان هتل هستند، علاوه بر این، روزانه مسئول این نیز می‌باشند که به کارکنان خانه‌داری هتل زمان مناسب تمیز کردن اتاق‌ها و دیگر خدمات مورد نیاز میهمانان را اطلاع‌رسانی کنند.

 

ادامه مطلب

چگونه یک پذیرشگر موفق باشیم

گام‌هایی برای رسیدن به مدیریت فرانت‌آفیس

10 اقدام برای تمیز کردن اتاق‌های هتل در کمتر از 30 دقیقه

هتل ,میهمانان ,خدمات ,مسئول ,اتاق‌های ,کارکنان ,کارکنان خانه‌داری ,به کارکنان ,که به ,خانه‌داری هتل ,هتل زمان

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانلود کتاب هزار طلسم pdf مجموعه ازهزاران طلسم ودعا فروشگاه روزهای دکتر تمام وقت وبلاگ مجله غذای حلال به تیم انجمن عنونگان خوش امدید^^ گالری چشمسه بازرگانی آتا کسب و کار اینترنتی نرم افزار حسابداری نمایندگی سی پنل